NASVETI ZA LAJŠANJE UTRUJENOSTI IN VZPODBUJANJE ENERGIJE, POVEZANI Z ŽIVLJENJSKIM SLOGOM.

Kako izpolniti zahteve aktivnega življenjskega sloga, se spopasti z utrujenostjo in najti energijo, da boste lahko rekli »da«.



Včasih ni treba veliko, da se zavemo, zakaj smo utrujeni. Stres na delovnem mestu, zahteve starševstva in celo menjanje letnih časov lahko terjajo svoj davek. Kako pa si lahko pomagamo pri obnavljanju svojih ravni energije in premagovanju utrujenosti?

Več časa spite.

To je pa očitno, kajne?  Vaše telo potrebuje spanje, da se napolni z energijo, zato poskrbite za boljše spalne navade, npr. reden odhod v posteljo in vstajanje, če imate težave s spanjem. Prav tako zagotovite, da je vaša spalnica tih in temen prostor, ki ga uporabljate le za spanje in ne za nočne nakupe prek spleta ali za gledanja televizije.

Omejite stres.

Stresu se težko izognemo, vendar pa je prav stres pogost vzrok za občutke utrujenosti, zato se vam splača, da se naučite prepoznati njegove vzroke in se spopasti z njim. Če je glavni krivec zanj vaše delo, se potrudite preveriti, kako bi lahko spremenili svoje delovne dogovore. Prav tako je pomembno, da znate v prostem času »odklopiti delo« in najti načine za vse sprostitve, npr. meditacija, vroča kopel, pomirjajoča glasba vam lahko pomagajo, da se sprostite.

Več telovadite.

Saj vemo – preutrujeni ste za telovadbo, vendar pa ima lahko prav telovadba pozitivne učinke na vaše ravni energije. Zato prekinite krog nedejavnosti; tako se boste počutili manj utrujene in bolj polne energije. Že vsakodnevni 15-minutni sprehod vas bo poživil.

Več časa preživite zunaj.

Če obtičite notri in se ne izpostavljate sončni svetlobi, lahko to povzroči občutja otopelosti, zato pojdite ven, čeprav le za kratek čas med odmorom za kosilo, in se nadihajte svežega zraka ter si povrnite zagon.

Omejite uživanje kofeina in alkohola pred spanjem.

Kofeinu, ki ga najdemo v kavi, čaju, koli in v čokoladi, se morate pred spanjem izogibati, če se želite izogniti nemirnemu spancu. Enako velja za kozarček alkohola pred spanjem – ta le zmoti vaše spalne vzorce in poveča simptome utrujenosti.

Jejte pravilno.

Če želite v življenju več dinamike in manj občutkov zaspanosti, se morate posvetiti svoji prehrani. Hitra hrana, gazirane pijače, alkohol in sladki prigrizki lahko povzročajo zaspanost. Zato se potrudite razgibati svojo prehrano in vključiti vanjo živila, ki so bogata z antioksidanti, minerali ter z vitamini A, C in B-kompleksa. Če vseh okenc ne morete odkljukati (iskreno povedano, kdo to res zmore?), pa vam lahko kakovosten multivitaminski pripravek, kakršen je Supradyn®, pomaga ohraniti motivacijo in energijo na primerni ravni.

Odkrijte Supradyn®

SUPRADYN<sup>®</sup> energija

SUPRADYN® energija

Odkrijte, kako vam lahko SUPRADYN® energija pomaga povrniti energijo.

VEČ INFORMACIJ
SUPRADYN<sup>®</sup> energija 50+

SUPRADYN® energija 50+

Odkrijte, kako vam lahko SUPRADYN® energija 50+ pomaga povrniti energijo.

VEČ INFORMACIJ