REVIJA RECHARGE

Kako uravnovesiti življenje

Čeprav obstaja jasna razlika med »telesom« in »duhom«, je o njiju bolje razmišljati, kot da sta eno. Vaše telo in duh sta medsebojno povezana. Težave z duševnim zdravjem vplivajo na telesno zdravje in obratno. Zato je pomembno ohranjati zdravo ravnovesje med telesom in duhom. Veliko ljudi se s tem težko spopada zaradi vsega, kar zahteva njihovo naporno življenje.

KAKO TO DELUJE?

Obstaja nekaj preprostih korakov, s katerimi lahko dosežete splošno dobro počutje.

Ikona s številko 1

Več spite.

Vaše telo za okrevanje potrebuje spanec. Če imate težave z nespečnostjo, poskusite iti v posteljo in se zbuditi zmeraj ob isti uri. Vaša spalnica naj bo temna in mirna ter namenjena le spanju (nič več brskanja po telefonu ali gledanja televizije). Poleg tega je priporočljivo, da se pred spanjem izogibate kofeinu. Alkoholne pijače pred spanjem lahko prav tako vplivajo na vaše spalne vzorce in poslabšajo stanje bolezni. Spanje lahko vašim možganom pomaga, da pravilno delujejo, in izboljša vaše umske sposobnosti, kot sta osredotočenost in koncentracija. Če se želite vsak dan zbuditi pripravljeni na izzive dneva, je najbolje, da si privoščite kakovosten spanec.

Ikona s številko dve.

Izogibajte se stresu.

To je lažje reči kot storiti, toda začnete lahko tako, da opredelite razloge za stres in nato poskušate najti rešitev. Če je na primer razlog za vaš stres služba, lahko vidite, kako bi se dalo stvari spremeniti. Z nadrejenim se pogovorite o urniku ali organizaciji svojega dela. Morda lahko razmislite celo o spremembi in poiščete karierno pot, ki vam več pomeni. Prav tako je pomembno, da se lahko v prostem času odklopite od dela in najdete načine za sprostitev.

Ikona s številko 3.

Več telovadite.

Rekreacija je pomembna za zdravje srca, telesno vzdržljivost in razpoloženje. Tudi le 15 minut rekreacije na dan lahko izboljša vaše zdravje in dobro počutje. Če težko najdete čas za telovadbo, lahko morda razmislite o kolesarjenju na delo ali sprehodu v odmoru za kosilo. Ena izmed vrst rekreacije, ki pomaga pri ravnovesju med telesom in duhom, je taj či. S to vadbo se počasi premikate skozi serijo form.

Ikona s številko 4.

Več časa preživite zunaj.

Ko preveč časa preživimo v notranjih prostorih brez sončne svetlobe, lahko čez čas izkusimo pasivno otopelost. Že samo dihanje svežega zraka vam lahko pomaga, da se ponovno napolnite z energijo in se na splošno bolje počutiti.

Ikona s številko 5.

Uživajte zdravo in uravnoteženo prehrano.

Uravnotežena prehrana mora vsebovati zdrave količine beljakovin, bistvenih maščob, kompleksnih ogljikovih hidratov, vitaminov, mineralov in vode. Nekateri ljudje težje obvladujejo svojo prehrano. Nezdrave izbire, kot so hitra hrana, gazirane pijače, alkohol in sladki prigrizki, lahko povzročajo utrujenost in privedejo do telesnih stanj, kot so sladkorna bolezen, debelost in težave s srcem. Prav tako je včasih težko telesu zagotoviti dovolj vitaminov in mineralov. Pozimi je na voljo manj vrst sadja in zelenjave. Nekatera živila imajo manj vitaminov in mineralov kot druga. Če imate težave z uravnoteženjem prehrane, vas skrbi, da telesu ne zagotovite dovolj hranilnih snovi, ali nimate dovolj moči, da bi se spopadli z zahtevami vsakdana, lahko multivitamin Supradyn® Energija ponovno napolni vaše zaloge vitaminov in mineralov ter spodbudi vašo moč in energijo.

Ikona s številko 6.

Bodite dobri do sebe in drugih.

V nenehnem poteku vsakdana velikokrat pozabite, kaj je za vas pomembno, kaj vas osrečuje in ali so drugi srečni z vami. Pomembno je, da upočasnite, razmislite o tem, kar je najpomembneje, in najdete čas za sprostitev. Ponovno ovrednotite svoje življenje, osredotočite se na svoj smisel in hitro boste odkrili, da se ravnovesje vrača.

Nasmejani par, ki se objema.

Veliko ljudi prav tako težko najde ravnovesje med službenim in družinskim življenjem. To še posebej velja za zaposlene matere, ki se velikokrat krivijo za to izbiro. Koristi, ki jih prinaša služba, kot sta več denarja in družbeno življenje, lahko velikokrat zasenčijo občutki krivde, ker ne preživljate časa z družino. Prav tako ste verjetno pogosto preveč utrujeni, da bi uživali v družabnem življenju, in vas preobremenjuje delo. Ali obstaja torej zlata rešitev, ki bi vam pomagala, da bi se dobro počutili, ker imate službo, obenem pa se rešili krivde? Preberite naslednje nasvete in odkrijte, kako lahko delujejo za vas:

Ikona s številko 1.

Načrtujte posebne družinske dejavnosti.

Poskusite lahko enkrat ali dvakrat na teden načrtovati popoldan/večer, ki je namenjen izključno času z družino. Ni treba, da je to nekaj čisto posebnega, lahko le zlagate sestavljanko, greste na sprehod ali igrate namizne igre. Najpomembneje je, da vaši otroci in partner vedo, da mislite nanje, in da je to čas, namenjen le njim. Odlična zamisel za kakovostno preživljanje časa je skupna večerja. V tem času lahko vsi povedo, kaj so počeli čez dan.

Ikona s številko 2.

Organizirajte družinski koledar.

Uporabite lahko tablo ali svojo mobilno napravo in sinhronizirate koledarje vseh družinskih članov. Namenite uro ob koncu tedna in načrtujte naslednji teden, vprašajte vse člane, kakšni so njihovi načrti, ali imajo kakšne dodatne dejavnosti ali dogodke, in jih dodajte na urnik. Tako boste ne le pripravljeni na vse, kar se bo dogajalo, ampak se boste tudi izognili presenečenjem. S tem boste prihranili čas, vaš dom pa bo učinkovitejši.

Ikona s številko 3.

Pogovorite se s svojim delodajalcem.

Če ste pri delu preobremenjeni, lahko morda spremenite nekatere ureditve v službi. Ugotovite, kakšne koristi imajo drugi zaposleni starši, in se poskusite dogovoriti o podobnem tudi zase. To lahko pomeni delo za polovični delovni čas, občasno delo od doma ali fleksibilne ure, ki se prilagajajo varstvu otrok.

Ikona s številko 4.

Najdite zanesljivo varstvo za otroke.

Ko veste, da vašega otroka pazi nekdo, ki je izkušen in vreden zaupanja, se takoj počutite mirnejše.

Ikona s številko 5.

Najdite trenutke le zase.

Ljudje, ki so zadovoljni sami s seboj, so lahko boljši partnerji, starši in zaposleni. Vašega počutja ne bo nič izboljšalo bolj kot nekaj trenutkov, ki jih namenite le sebi. To je lahko sproščujoča kopel, zanimiva knjiga ali nova prostočasna dejavnost.

Ikona s številko 6.

Preživite čas s svojim partnerjem.

Ko je vaše življenje preveč zaposleno, pogosto zanemarite svojega partnerja. Pogovarjata se le še o otrocih in službi ter pozabita na stvari, ki sta jih rada počela skupaj. Ohranita romantiko in poskusita načrtovati zmenek enkrat na mesec, ko se osredotočita le na uživanje v družbi drug drugega.

Veliko ljudi si želi uravnovešeno življenje, ki pomeni čas za duševni in telesni razvoj, pa tudi preživljanje kakovostnega časa v krogu družine, kljub službenim obveznostim. To lahko dosežete, če življenje organizirate malo bolje glede svojih potreb in potreb svoje družine.  Prehransko dopolnilo Supradyn® Energija je lahko odlična rešitev za vaše težave. Posebej zasnovana formula 13 vitaminov in 9 mineralov lahko deluje kot dodatna energija.

Supradyn® Energija, 30 šumečih tablet

 Supradyn® Energija, 30 šumečih tablet 

Oskrbite se z novo energijo in poživite svoje življenje.

Več informacij

Supradyn® Energija, 30 šumečih tablet

Supradyn® Energija, 30 filmsko obloženih tablet 

Oskrbite se z novo energijo in poživite svoje življenje.

Več informacij

Supradyn® Energija, 30 šumečih tablet

Supradyn® IMUNO  

Zmagovalna kombinacija za odpornost.

Več informacij

Supradyn® Energija, 30 šumečih tablet

Supradyn® Kids  

Ponudite svojemu otroku dodatne vitamine

Več informacij

Supradyn® Energija, 30 šumečih tablet

Supradyn® Energija 50+, 30 filmsko obloženih tablet 

Ne občutite svojih let, občutite svojo energijo.

Več informacij